Tästä lähdettiin

Tarinoilla on aina alku. Minun alkuni ei ollut parhain mahdollinen. Taustani ovat monikirjoiset, omat vanhempani eivät olleet kykeneviä minua hoitamaan päihdeongelmiensa vuoksi. Onneksi isomummoni oli kuitenkin lähellä minua lapsuuteni. Hän kuoli ollessani 13-vuotias,  josta todellinen alamäkeni alkoi.

Opin häneltä mahdottoman paljon. Opin pyyteettömästä rakkaudesta ja välittämisestä, mutta lisäksi hänellä oli erityinen kyky. Hän opetti minulle henkimaailmasta ja korkeammasta voimasta. "Jumala on aina kanssasi" hän tapasi sanoa. Hänellä oli voimakas yhteys yliluonnolliseen, joka ilmeisesti periytyi minulle. Ainakin pidän siitä ajatuksesta. Häneltä sain ensikosketuksen Tarot kortteihin. Hän oli uskomattoman elinvoimainen ihminen, joka säteili onnea ja iloa ympärilleen. Hän oli minulle kaikista rakkain tässä maailmassa.

Kun mummoni kuoli, tuntui ettei minulla ollut enää mitään. Tunsin suunnatonta kipua ja tuskaa enkä osannut käsitellä sitä. Nopeasti löysin päihteet, joilla sain kivun edes hetkeksi pois mielestäni. Käyttäytymiseni muuttui holtittomaksi ja välinpitämättömäksi, joka johti lopulta siihen, että jouduin muuttamaan nuorisolaitokseen. Siellä asiat pahenivat, apua en sieltä saanut,  enkä kyllä silloin osannut edes vastaanottaa sitä.

Täysi-ikäisenä päihteidenkäyttöni vain lisääntyi. Näen että korkeampi voimani piti minut hengissä läpi nuo surulliset vuodet. Aika ajoin tein alitajuisia avunhuutoja, tehden itsetuhoisia asioita. Apua ei kuitenkaan vielä kuulunut.

Olin käyttänyt huumeita 11 vuotta, kun sain ensimmäiset Tarot korttini. En silloin edes aavistanut, millainen vaikutus päihteidenkäytölläni voisikaan olla niiden käytössä. Tänä päivänä ajattelen, että Tarot kortit ovat eräänlainen portti yliluonnollisen ja maallisen maailman välillä. Kun niitä käyttää, portti avautuu. Jos ei ole huolellinen siitä, millainen ympäröivä ja hallitseva energia on, portista voi tulla jotain pahaa ulos. Koin sen itse ensimmäisillä kerroilla käyttäessäni Tarot kortteja. Minusta äärimmäisen tärkeää on ennen korttien nostamista pyytää henkioppailta johdatusta,  ja painottaa että ainoastaan hyväntahtoiset, hyvät henget saavat tulla. Tätä vahvistamaan käytän suojaavia kiviä. Esim. Rannekoru tai kaulakoru suojaavista kivistä pitää suojan yllä myös luentojen jälkeen. 


Kortit tulee myös puhdistaa negatiivisista energioista aika ajoin. Kerron lisää puhdistustavoistani myöhemmin.  

Kiitos jos olet jaksanut lukea näin pitkälle! 

Kokemukseni Tarot korteista päihteiden käytön alaisena oli seuraavanlainen :

Aloitin istunnon, enkä rajannut yhtään, mitä sieltä saisi tulla. En muista millään, mitä korteilta kysyin, tai mitä kortteja sieltä nousi, mutta muistan millainen energia korteista välittyi. Tulkintani oli hyvin negatiivissävyitteinen, ja luennan jälkeen jäänyt energia oli painostava. Sen lisäksi jokin pimeä voima tuntui jääneen paikalle. Minulle tapahtui paljon pahoja asioita niiden muutaman kerran jälkeen, kun olin nostanut kortteja. Parisuhteeni kärsi suunnattomasti mielentilastani. Koin monta eri psykoosia, osa oli varmasti päihteiden aiheuttamaa.  Olin äärettömän masentunut ja negatiivisuus vallitsi ympärilläni. Näen tässä suoran yhteyden korttien nostoon, sillä aiemmin elämäni ei ollut päihteiden käytöstä huolimatta sellaista kaaosta. Jokin pimeä energia asettui ylleni ja hallitsi elämääni. Pahoja asioita tapahtui epäsäännöllisen säännöllisesti. Korttien negatiivinen sävy sai minut etääntymään niistä. Jokin sanoi minulle, ettei niitä pitänyt käyttää tuossa tilassa. Uskon että se oli korkeampi voimani, joka viesti minulle, ettei energiani ollut puhdasta, eikä kortteja tulisi käyttää. En koskenut kortteihin enää. Meni monta vuotta,  ennen kuin tajusin mistä oli kyse. Kävin kristillisen kirkon papin luona puhdistautumassa, jonka jälkeen elämäni tasaantui. Päihteiden käyttö jatkui vielä muutaman vuoden. Pikkuhiljaa aloin olla lopen kyllästynyt siihen. Aste asteelta lähestyin raitistumista. Lopetin ensin kovat huumeet, hakeuduin korvaushoitoon, ja lopulta koitti se päivä, kun päätin että huumeet saa jäädä kokonaan. Siitä päivästä on nyt 8kk 11pv. Olen kiinnittynyt Na-ryhmiin, ja kävin läpi 5kk avokuntoutuksen. Aion kertoa vielä tarkemmin siitä, kuinka pääsin päihteistä eroon, mikä auttoi minua. Siitä voi olla apua vielä kärsiville.

Kiitos kun luit tämän,  kommentoi jos sinulla on samankaltaisia/vastaavia kokemuksia! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Suuri arcana